Een Koele Kanis is wat jouw merk ‘jou’ maakt.

Wij vinden dat je als merk eerlijk moet zijn. Eerlijk naar je doelgroep, maar ook naar jezelf. Want eerlijkheid duurt nou eenmaal het langst.
En door eerlijk te zijn word jij de Koelste Kanis die er bestaat.

Wij vinden jouw Koele kanis in 3 stappen

analyse

We proberen jou zo goed mogelijk te begrijpen door je probleem grondig te analyseren en je het hemd van je lijf te vragen.

Focus

Door te focussen op de belangrijkste informatie komen we tot de kern: de propositie.

creëer helderheid

We gebruiken creativiteit om de propositie te vertalen naar een opvallend en helder verhaal.

Benieuwd hoe jij achter jouw Koele Kanis komt?

Download de gratis whitepaper “Vind m’n Koele Kanis” en ga zelf aan de slag.

Vul hieronder je gegevens in.

Hoe hebben we dit voor andere merken gedaan?

Bekijk hieronder enkele van onze cases.

we hebben onder andere samengewerkt met: